Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image

Strategy • Communication • Reputation Management | April 26, 2024

Scroll to top

Top

No Comments

Η εντυπωσιακή οπτικοποίηση της νέας διεθνούς καμπάνιας για τα ρολόγια OOZOO με πρωταγωνιστή τον Δημήτρη Λαγιόπουλο

  • On February 21, 2014

Η οπτικοποίηση της διεθνούς καμπάνιας για τα ρολόγια OOZOO με πρωταγωνιστή τον Έλληνα Style Icon Δημήτρη Λαγιόπουλο εντυπωσιάζει Έλληνες και ξένους ειδικούς.

Η υψηλής αισθητικής καμπάνια φέρει στην σκηνοθεσία την υπογραφή του ταλαντούχου Κώστα Αυγούλη.

Η καμπάνια είναι εμπνευσμένη από την Ελλάδα με τέσσερα κύρια σημεία αναφοράς: τον Ουρανό, τη Γη, τον Ήλιο και τη Θάλασσα.

Ο Δημήτρης Λαγιόπουλος αναδεικνύει με την προσωπικότητα του τη μοναδική ποιότητα και αισθητική των ρολογιών που σε συνδυασμό με τη προσιτή τιμή και την μεγάλη ποικιλία τους σε χρώματα και σχέδια για άνδρες και γυναίκες αποτελούν την πιο αγαπημένη, στιλάτη και οικονομική επιλογή.

Submit a Comment